2007年11月4日星期日

女人如何看男人?

想請教一下大家,特別是像祖記烈日咖啡這類年輕少婦輩,現代人要組織一個家庭需要多少資金? 作為女性,妳們又會否覺得男士在婚前儲得一筆金錢會較穩重嗎?

當然,對於感性的人,愛情是可以飲水飽,但我天生不是感性的人,後天的培訓也使我數口特別好,所以我凡事都計算得很清楚。所有人都知道,錢是越多越好,不 過,若不是含著金匙出世,錢是要辛苦儲下的。在有限的金錢之下,多少才足夠? 多少才不用兩口子捱得太辛苦? 好像我,無樓無車,而身家只剛剛超出190萬,有資格搵太太嗎?

請大家俾小弟點點意見。謝謝!

9 則留言:

匿名 說...

睇下你太太出身背景係點啦,有時的確竹門對竹門,佢一向住豪宅、坐平治就好難叫人屈就.....不過,你有一夥上進心,都好寶貴,值萬金,祝你找到幸福!
其實拍拖、結婚豐儉由人,視乎你和另一半的默契和共識。

匿名 說...

我雖然唔係年輕少婦輩,但我都覺得YYING講好好,其實如結婚係睇雙方能唔能作出承諾和承擔,金錢應該唔係最重要嘅考慮..

閒人 說...

好多人結婚時連幾十萬都冇,通常都是兩口子一起供樓,你有190萬係已經好好。

匿名 說...

you should look for your perfect match, not perfect one.....

匿名 說...

好難講. 睇你要求乜野啦. 外表條件好既當然要求多多. 冇乜要求既, 又怕你要唔落手..... 都係睇你好唔好彩啦.

你冇車冇樓, 人地聽落去都唔心動啦. 以我見解, 而家d單身女仔, 睇得上眼既, 佢地都係首要睇樣, 有feel的話, 人工少都冇問題. 若果你個樣麻麻, 就好睇你收入同職位. 190萬, 都唔夠買市區新樓.

匿名 說...

雖然話貧賤夫妻百事哀, 但係我相信你點都同貧掛唔上鉤. 再者, 如果一個人只是看重你有多少財產, 這段關係會健康和長久嗎?

匿名 說...

有車有樓, 唔代表好男人, (你睇下廣播處長事件, 你就明白.) 有無資格搵太太係好個人既事, 最緊要意趣相投同有相同價值觀, 無錢亦可以好快樂,

志仔 說...

唔見你好耐, 去咗旅行呀? Hehe.

匿名 說...

而家的190萬就係將來的190億。努力!