2007年10月20日星期六

投資組合回顧 - 2007/10/20


上週抽中4,000股大昌行,正所謂抽中也未必好,股份上市兩天都沒有升跌。自己覺得個組合開始變成一手難牌,打麻將如分得一手難牌也要慢慢切番副靚牌。所以決定下星期進行清洗瘀血大行動,先對星辰通信及群星紙業開刀。

6 則留言:

twinspanda 說...

又見倒你個組合喇, 都唔知幾時我先可以有你組合既一半. 我女朋友呢幾日係咁叫我賣晒所有股票, 佢話股災到, 攪到我都唔知點咁, 你點睇呀 ?

森~

hkmrinvestor 說...

森~: 雖然她現在只是你女朋友,但俗語都有話聽老婆話會發達呀~

CUP 說...

星晨通信......終於都開刀, 終於都頂佢唔順。

平凡史路比 說...

oh,... 只剩我一個持星晨隻股了>_<

hkmrinvestor 說...

隨笈,我都忍左一段日子啦,我想夠了。平凡史路比,你都是時候考慮下了。

匿名 說...

想問下你點解會放棄隻群星紙業呢?

WM