2007年10月11日星期四

回應平凡史路比

平凡史路比 提到...

其實我在想...
1398 已升超過我預算..
我都不清楚需不需要先沽出一部份.

作為投資者,公司盈利大於一切,但以今時今日工商銀行的股價,盈利已經開始支持不住。當然,市況可以繼續瘋狂下去,但我會選擇沽售部份已經獲利豐厚的股份。

3 則留言:

CUP 說...

我都上載唔到相片,正研究中。

要問ET仔先。

平凡史路比 說...

我都是比較喜歡以前個 Yahoo blog.
而家yahoo新版面用用下..又慢...又唔慢..
仲有d問題.....
之前突然無晒d內容...嚇得我...

twinspanda 說...

可唔可以update 返你個投資組合上黎呀, 因為yahoo 冇左, 睇唔倒lu.