2007年10月14日星期日

小小呼籲

筆者連日來幾經辛苦,在網上只能尋回13篇自己以前作的文章。在此,筆者希望作個小小呼籲,如有任何blog友知道有關本人所作文章的下落,請通知小弟拾回。感激不盡!

4 則留言:

匿名 說...

what happen? Why Yahoo kill your blog?

匿名 說...

Hi hkmrinvestor, 我都成日上你既blog睇,之不過好少(應該係從未)發言啫。我都有save 到少少你既文,email 比你好冇? 麻煩你比你email address 我啦! 謝。
(我依家係公司,要番到屋企先可以email 比你)

hkmrinvestor 說...

sytang: 十分多謝你幫忙,麻煩你email到此account - hkmrinvestor@gmail.com

匿名 說...

己發了兩個email 給你,如果收不到的話,請通知我。另外,我唔肯定我寄比你既,係咪全部都save from your blog, 有d可能係save from 其他blog 既。你可能要check 清楚啦! 希望幫到你啦! =)