2007年10月10日星期三

重新開始

正所謂「此人, 自有處」既然Yahoo與我道不相同,不認同我與大家分享的投資理念,只好在此繼續發表文章,已經盡力通知各界友好,希望大家見字會留意到這個交流點。

很期望大家的留言支持。

24 則留言:

志仔 說...

報到

Y M 說...

Hello~
小弟之前經常瀏覽閣下yahoo blog
雖然從未留過言,但從中學到好多投資之道
宜家閣下雖被yahoo逼遷,但係小弟一定繼續支持,同時亦希望版主可以繼續同我地分享投資心得,多謝^^

手機佬 說...

SUPPORT

匿名 說...

難道是轉載稿件的版權問題?ANYWAY,祝新居入伙!

九妹 說...

雖然首次留言, 但一路都是你的讀者, 突然見不到, 好緊張, 不知点算, 好彩搵到你, support

匿名 說...

好彩搵到你!! ^^

匿名 說...

thanks

twinspanda 說...

我係森~

今朝開你個blog, 即刻"哇,攪乜呀" 好在都搵返你.

anyway.. 支持你.

hkmrinvestor 說...

Alex Hui: 你是新朋友?

ym: 他鄉遇故知。

手機佬: 其實我都想知大家想我轉載嗎?

wandyho: 找得到都算是緣份。

火燎森: 你要珍惜有得在yahoo繼續寫的機會啊。

森~: 知道你一直是我的支持者,我也不想與一班好blog友失去聯絡,幸好大家看到我的留言。

匿名 說...

多謝話我知喔~
一定繼續來的!

匿名 說...

Yahoo有冇搞錯?!! 點解會delete o左你個blog?!
anyway, 在新地方支技你!

志仔 說...

hkmrinvestor 提到...
Alex Hui: 你是新朋友?

It's 志仔.

匿名 說...

HI...

I am kevin Ng...

thank you for you sharing, I saw your web 3 months ago

匿名 說...

hi, hkmrinvestor

i start seeing your yahoo blog around 2 months ago. It's sad yahoo stopped your blog. Lucky, i can search "hkmrinvestor" in yahoo and find this website. Anyway, thanks for your sharing and keep it up. :)

cresvale

Wheel 說...

我記得以前你都係用blogger的...歡迎重新加入blogger的行列!

其實係咪因為東x文章的問題?

andy 說...

好啦~找到你啦

閒人 說...

Great! I find you again.
Support!

平凡史路比 說...

HIHIHI
我也來報到

Jenny 說...

繼續努力,我已將front page change to google

匿名 說...

好彩搵得翻,昨天想寫mail給你打氣但 post唔到。

CUP 說...

Let's use blogger, Yahoo! sucks

匿名 說...

呵呵.勁開心找到你既blog.我晚晚都要睇下,學左好多野,多謝

匿名 說...

從未留過言,但從中學到好多投資之道... 勁開心.我會晚晚黎睇架,多謝

匿名 說...

hi, it is good to find your blog again. i am used to read it everyday. anyway, keep up the good work. support.